Hemma igen..

Nu har jag varit i Burträsk och handlat lite inför middagen : ) Jonas ligger fortfarande och sover , men jag ska snart gå upp och väcka han. Från det ena till det sjunde så har jag läst ut sista Camilla Läckbergboken och jag måste säga att jag blir enormt besviken om serien slutar där, för då är det det sämsta slutet jag någonsin varit med om. Det MÅSTE komma en till bok, annars kommer jag inte att kunna läsa fler av hennes böcker utan att jag kommer att vara besviken på hur serien om Erica Falck slutade..

Nä, nu ska jag titta till mitt lik (jonas) och se hur man mår.

Å du (Dan), Jag är redo för en match närsomhelst, den här gången vinner du inte : )

Kommentarer
Postat av: n Dan

Du haav ent än tjans.

2009-03-20 @ 19:45:58
Postat av: n Dan

Du haav ent än tjans.

2009-03-20 @ 19:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0