Grattis pappa!

Idag kära vänner skulle min pappa ha fyllt 60 år. Tyvärr så hann han inte uppleva denna dag eftersom att han hastigt lämnade oss den 6/7-06. Det finns så många minnen och så många frågor, och saknaden är stor, för min far var en bra man som har uppfostrat 6 underbara barn (jag är ju en av dom) och det kan ingen ta ifrån oss. Pappa lever för alltid i våra hjärtan. Död eller levande så firar vi din 60 årsdag idag pappa. Grattis pappa! 

Idag är en stor dag på många sätt, för idag händer det nåt underbart. Jag tänker inte säga vad det är, men jag kan ju ge en ledtråd : )



Kan ni gissa vad det är som gör söndagen den 15/3 till en aldeles speciell dag att minnas varje år framöver?



Kommentarer
Postat av: anette och dan

Om det är som vi tror så: JÄTTEGRATTIS !!!

Så himla roligt.

Kram på er.

2009-03-15 @ 11:56:18
Postat av: Cissi

Grattis! =)

2009-03-15 @ 16:08:40
Postat av: Anonym

Är det förlovning på G? :)

Grattis isåfall!

2009-03-15 @ 17:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0