Fredag

Jag vet inte varför men jag har haft helg i flera dagar nu. Men nu är det iallafall fredag och imorron är det lördag och då är det dags för dygnspasset. Det gick bra för mig att ta mig upp i morse när jag skulle följa med Jonas i lastbilen. Jag vaknade utan problem och gjorde det mest klart, och precis då jag tänkte väcka Jonas så komme han ner : )
Sen så blev det inte så mycket sömn för mig när jag åkte i lastbilen, tror att det blev ca 10 minuter.. Jonas ligger då och sover nu, han har gjort det ett tag men det förtjänar han verkligen.. Ska dra till Burträsk o handla lite till middagen, det blir friterad kyckling och ris : )


Skriver kanske mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0