Förkylning påväg?

Det verkar inte bättre än att jag kommer att bli sjuk nu, har börjat hosta mer och mer och det känns konstigt i luftrören på ett sätt som endast kan betyda en sak - förkylning. Jag känner av katten på jobbet nu också, idag fick jag utslag på underarmen av att han strök sig mot mig och ville ha mat och det har inte hänt förut. Hoppas att jag hinner jobba imorron och lördag innan det bryter ut helt, känns inte bra om jag blir tvungen att sjukanmäla mig..

Längtar på nåt vis tills på söndag, det är en dag att fira även om pappa inte lever längre.

Börjar halv åtta imorron, men jag kan inte slappna av. Ska nog vara vaken tills Jonas kommer och sen sova några timmar tills det är dags att stiga upp.

Nu tänkte jag återgå till min nya sysselsättning - Miljardär (måste vara ett av dom roligaste PCspelen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0