Diska : )

Ungefär såhär låter det i min hjärna just nu..
"Måste diska, måste diska, måste diska.. orkar inte diska.. JO, jag ska banne mig diska.. snart.. typ.. kanske.."
Nä jag ska faktiskt diska, men först så vill jag skriva lite här på bloggen. Har kommit hem från Bursiljum nu, det var jättegod mat (som vanligt).. Sitter och försöker planera inför morgondagen, hade tänkt fara till stan efter jobbet och om jag orkar/hinner så kanske jag borde vara förbi hos Bengt med min dator, för den är död nu, den avled i torsdags och  jag saknar den, min dator.. *snyft*

Förresten, visst är det förj*vligt att norran inte kommer den dagen som man verkligen vill läsa den?!
Kommer inte norran imorron så måste jag ringa och fråga vad fasen dom håller på med!

Börjar jobba halv åtta imorron (samma som idag) och sen så är jag troligtvis ledig till på Lördag : )

Nu ska jag diska.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0