Det gick!

Jag tog mig upp i morse (efter några om och men) och nu har jag kommit hem igen efter en dag på stan. Vi gick på Sense och sen handlade vi på coop, åt lunch på krysset och tittade lite på Jysk. Sen for vi till Bursiljum så att jag kunde ta Kerstin och brumma hem. När jag skulle svänga ut på burträskvägen så såg jag att det stod en timmerbil på en P-ficka en bit bort och jag tänkte "Jonas?" och vem var det som stod där? Jo, Jonas. När jag körde förbi och såg att det var Jonas så tog det ungefär fem sekunder så ringde min mobil. Det hade blivit nåt fel på lastbilen så det var därför dom stog där. så nu är jag hemma och väntar på att han ska säga att dom är igång igen så att han kommer hem snart.

Jag ska jobba imorron, dygnspasset igen.. Det blir nog bra bara jag får vila lite innan. Sen så har jag måndag kväll/natt/morgon och sen fredag dag och sen vet jag inte när jag jobbar nästa gång, så det är bara att tack ja när dom frågar : )

Nä, nu ska jag läsa lite. Gjorde misstaget att börja på en ny kriminalare av Camilla Läckberg igår och det är ju så fruktansvärt spännande att det inte går att sluta läsa. Det är som en drog som man inte vill bli av med.. Mer Camilla Läckberg böcker tack : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0