Det blidde ingen rubrik..

..För jag kunde inte bestämma mig för vad det skulle stå..

Nu är vi hemma efter en god middag i Bursiljum. Jonas gick ner och eldade och jag satte mig här (väldigt rättvist tycker jag), sen så ska jag diska lite och imorron så ska vi diska med f (istället för fiska med d som det var för några dagar sen..). Bygdeträsk byaförening har nån pimpeltävlig som vi ska delta i (och vinna?) och sen såtänkte jag njuta av min ledighet så länge som den varar. Jag och Jonas kommer båda att vara lediga till veckan (jobb onsdag kväll/natt för min del) men annars så blir det ledigt!

Nu ska jag fixa färdigt så att jag får sova sen, vill sova nu och jag tycker att jag förtjänar det! : )


Godnatt och ha en trevlig söndag, återkommer med slutresultaten från fisket imorron : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0