Det blev inte helt bra

Jag har diskat lite nu, det blev inte så mycket, men det blev lite och det är ju ett steg på vägen. Det blev inte bra, men det blev bättre : ) Nu ska jag krypa isäng och hoppas på att jag inte blir sjukare under natten, för jag vill ju kunna jobba imorron..

Jonas jobbar ikväll och det känns så tomt här i huset, men snart kommer han hem och då blir det bättre. Jag kommer att sova då, men jag kommer ändå att kunna känna att jag inte är ensam längre : )

När man talar om trollen : ) Han körde nyss förbi här, mitt lilla hjärta den underbaraste av allt och alla och han är bara min, hur kunde jag ha så tur?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !

Hur går det med din favoritsyssla.....diskning ???

Planera något roligt och diska samtidigt.....kan det vara något ???

2009-03-24 @ 19:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0