Det är så skönt att vara hemma!

Borta bra, men hemma bäst. Nu har jag jobbat klart för den här dagen och det ska bli skönt att vara ledig ett par dagar. Nästa gång jag ska jobba är fredag och sen så vet jag inte när det blir jobb nästa gång.

Nu ska jag gå er och elda och sen ska jag gå upp och lägamig i sängen brevid min älskade sambo som jag har saknat jättemycket! Känner mig inte så trött som jag trodde, fick ju sova flera timmar i natt. Vaknade klockan fem och trodde att klockan var sex, men när jag insåg att så var inte fallet så somnade jag om och sov som en stock fram tills väckarklockan ringde.

Skriver nog mer senare, ska som
sagt vila lite och umgås med Jonas : ) Sen så vet jag inte vad som händer och sker ikväll när Jonas jobbar, kanske blir nå bak eller nåt : ) Sen så kommer ju min älskade Allers idag, tänk så fort tiden går, nu är det ju tisdag igen..

Lisa säger: Bara för att en taxichaffis inte har fått ett enda klagomål på 37 år så behöver det inte betyda att han är bra på sitt jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0