Dålig fantasi

Jag vet inte hur många minuter det tog för mig att skriva rubriken, minst fem skulle jag tro. Nu ligger jag i sängen och tittar på Greys Anatomy, det är världens bästa tv-serie och jag kan inte låta bli att titta på det. Jag känner mig väldigt trött just nu, men ändå pigg på nåt konstigt sätt. Jag hade nästan tänkt följa Jonas med lastbilen imorron, men jag tror inte att jag orkar göra det. Så jag får följa han nån annan dag. Det som är superbra med jobbet jag har nu är att jag kan planera mer, jag får turerna i förväg (om inte nån blir sjuk vill säga). Ska förresten jobba måndag och fredag till veckan, men det kan bli fler dagar.

Nu ska jag lägg bort datorn, måste sova.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0