Bromspiller?

När jag hade slutat jobar idag så skulle jag fara till stan och gå på banken. Men först så skulle jag svänga förbi hemma och hämta en värdecheck på Coop, och till en början så gick det bra, jag kom hem och bytte kläder och pillade lite med frisyren, sen gick jag och hämtade handlarlistan.. Tror ni inte att jag glömmer det enda som jag egentligen skulle hämta?!  Det är typiskt mig. Fick iallafall ut mina pengar och han tillochmed shoppa en jättefin skjortklänning (svart/grön) och ett linne : ) Sen så får jag till coop forum och handlade, gick runt där i över 1 timme så det blev ju kanske inte så jättebilligt, men jag är nöjd (Köpte bl.a ett våffeljärn)

Tänkte lägga ut bilderna på mina nya kläder senare, för innan dess så ska jag börja läsa lite i min nya bok (Camilla Läckberg.. igen..) Har nu köpt den sista boken, så nu har jag snart läst alla böcker på bara några veckor..

förresten så fick jag ett jättegulligt sms av min faster Anita och hennes man Östen, dom tyckte att det var jättekul att vi hade förlovat oss (det tycker jag oxå!)..

Nä, nu måste jag vila ryggen en stund : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0