Äntligen

Jag har ju pratat om filmen "främmande fågel" i minst två månader nu och idag har jag äntligen sett den, men jag måste erkänna att jag blev besviken. Filmen är ju baserad på en bok och självklart så har jag läst boken, MEN filmen avviker för mycket från boken och det blir för tramsigt, den var för tråkig helt enkelt (fråga mig inte hur en film där så många mördas kan vara tråkig, för det vet jag inte)..

Oj, jag såg precis att jag glömde att spara inlägget som jag skrev tidigare idag. sorry. Har hunnit med mycket sen dess : )

  •  Vann över David och Jonas i Chicago
  •  Åt middag på Värdshuset (tack D&A för maten)
  •  Läste ur boken "Tyskungen" av Camilla Läckberg
  •  Förlorade STORT i Skellefteåspelet (Jonas vann över mig men David vann över oss båda)

    Sen har det tyvärr inte blivit så mycket mer. Nu ska jag hoppa isäng och hoppas på att John Blund kommer fort. Är jättetrött och har som sagt en jobbig dag imorron. Nu börjar Beck också, men jag tror inte att jag orkar titta ikväll, vill bara blunda och försvinna in i drömmarnas värld..

    Lisa säger: Livet är inte alltid lätt, men det är då tur att jag har dig Jonas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0