AAAAAH!

Jag skulle ju som sagt vila, men först så fastnade jag framför datorn och sen när jag skulle gå upp och lägga mig så råkade jag hämta posten först och fick se min lönespecifikation och då var jag inte trött längre. Vilken chock jag fick! Men en positiv sådan, hur kan jag har räknat så fel? : ) : )

Nu ska jag istället slänga mig i duschen och bege mig till burträsk för ett besök på banken, måste be dom att fixa så att pengarna sätts in på mitt konto på en gång istället för dessa idiotiska utbetalningskort!

Dessutom så har jag fått en ide som jag ska genomföra nån dag ( typ 1-2 timmar). Jag ska banne mig sitta ute på gården och räkna bilar, dom som inte bromsar när 50 skylten kommer blir ett sträck i mitt block, och sen ska den listan inlämnas till polisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0