Vart tog solen vägen?

Vädergudarna måste ha missuppfattat mig för jag var väldigt tydlig när jag ringde och beställde sol. Aja, man får väl inte alltid som man vill, det är bara att kämpa på ändå. Nu väntar jag bara på Jonas som ville tvätta bilen innan vi skulle börja cykla. Det verkar som om det blir ganska mycket folk, men det blir nog väldigt roligt ändå : )

Det passerar bilar med cyklar hela tiden. undrar om dom har tänkt vara med? Skulle nästan kunna tro det.. Dan är här förresten, han kastar in ved. Det är bra att han håller sig sysselsatt, han kan å en fridag som tack. Läs här noga Dan. En dag (jag säger inte när. men du mårker det nog), EN dag ska jag inte vara lika retsam och jävlig som jag brukar. EN dag, inte mer : )

Såja, nu har jag skrivit lite blogg också, nu är det bara cykla kvar så har jag gjort mina uppgifter för idag : ) Somnade direkt jag la mig igår, eller jag la mig på spikmattan 10 minuter först och sen somnade jag..

Nä, nu ska jag äta nåt.. Men inte så mycket för alla stationer är visst fulla av mat och gosaker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0