Tisdag..

..och nu är jag ledig ända tills på fredag : ) Tänkte att jag skulle he mig ut i solen ett par minuter innan Jonas plockar upp mig med lastbilen. Vi ska handla lite i stan och tänkte att det var ju typ lika bra att jag följe med han till stan istället för att köra en egen bil.. Jag har på min älskade sommarklänning som jag köpte förra sommaren, den är så härligt turkos och jag tycker att det är ett av mina bästa köp någonsin!

Det gick ganska bra att jobba igår, men jag kände mig ganska seg innan jag for dit. Efter några koppar kaffe så började hjärnan att fungera och sen gick tiden supermegajättefort,men sen så kunde jag inte somna förrän klockan var jättemycket men ändå är jag inte trött nu, det kanske behövdes en natt med jättelite sömn för att min kropp skulle vakna.

Ylva ringde idag och frågade när jag hade tänkt komma och hälsa på henne och jag sa att jag inte visste men att jag kanske skulle komma nån gång innan nästa sommar : ) Så nu har jag lovat att jag ska komma, men jag har inte sagt när : )

Nä, nu ska jag he mig ut i solen.
Gör det du också, sitt inte här och söla (pik till DAN)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0