Släkten är bäst!

Jag har nog bäst släkt tror jag. Alla har humor och alla jävlar med varandra (på ett roligt sätt). Igår när vi var hos mormor så sa Tommy till sin dotter Anna att hon skulle få laga middagen och att han verkligen såg fram emot att äta bränd mat. Anna gav han snabbt ett svar som var klockrent, hon sa "Ska du säga, uppstekta plättar och falukorv är det enda du bjöd på när vi var små, det var nog därför Elin och Sofia slutade växa så fort, mamma måste ha varit hemma med mig mer.." Haha. dom är så roliga att lyssna på och mormor satt som ett ljus och lyssnade : )

Ikväll ska jag jobba och jag hoppas verkligen att det går bra för jag har fruktansvärt ont i mitt huvud. Jonas kommer nog hem snart och kanske hinner vi spela en fia innan jag måste sticka. Dan har varit här med lite ved men jag har legat i sängen och stirrat i taket så han tror nog att jag sover fortfarande. Han for ganska precis samtidigt som jag hoppade i duschen.. Men men, vad Dan tror och det som är sant är helt skilda saker.. : )

Nä, nu ska jag läsa norran på internet och sen hämta posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0