Onsdag

Oj oj, nästan två dygn sen jag skrev nåt här. Kan ju börja med att sammanfatta gårdagen. Jobbade mellan 07.30-16.30 och sen så var vi till Bursiljum och åt middag, men eftersom att min hals var så ond så kunde jag nästan inte äta nåt. På kvällen blev det värre, jag var jättehungrig och less och framförallt så var jag slut. Jag hade ingen ork i kroppen, så jag ringde sjukvårdsrådgivningen och dom sa att jag skulle fara på akuten, så då gjorde vi det.. När vi kom dit så sa dom att dom inte hade nån läkare där för han hade gått hem, så hon skulle kolla lite vad som kunde vara felet på mig. Hon tog några prover och kollade i halsen, men jag var frisk. Hon hittade inget fel på mig men ändå hade jag så himla ont. Vi for hem och sov och idag har det varit lite bättre, men det är fortfarande inte bra..

Idag har jag varit med mormor på bingon och det var trevligt som vanligt. Det enda som var lite anorlunda var att Bea följde med mig dit, hon hade aldrig spelat bingo förut men hon tyckte att det var skitkul : ) När vi skulle handla så skulle mormor inte ha nåt, men hon  följde med ändå.. och handlade.. Hon är så söt ibland.

Nu ska jag snart gå på promenad med Trine, väntar på att hon ska komma hit snart : )

Nu har jag hittat en hund som jag vill ha (igen), men den här gången är det kärlek (igen), jag ska kolla med Jonas (igen). Haha, nä men helt allvarligt så har jag hittat en hund som jag tycker om, dom är jättefina och av den typ som vi är ute efter : )

Nu ska jag klä på mig ordentligt så att jag inte börjar frysa.
Förresten så köpte jag en bikini idag och när jag visade Jonas så sa han "Den är inte så hemsk för att vara köpt av dig", han tyckte alltså att den va helt ok, så det är ju bra : ) Haha, kan ju vara så att Jonas klädsmak har smittat av sig på mig?

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha jag tror fortfarande att din mormor och hennes kompis fuskade. Dom sa ju bingo hela tiden :P

2009-06-04 @ 11:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0