Onsdag

Jobbar kväll ikväll så jag är hemma än så länge, men jag ska typ duscha och sen ska jag fara till burträsk och sen ska jag till bursiljum och lämna några saker. Har jätteont i huvudet och det blev inte bättre av att vi skulle ta fram Erik och Marias husvagn.. Den hade sjunkit ner lite och sen så var den tung och stor och det gick inte riktigt som det var tänkt, men vi klarade det tillslut..

Ikväll så jobbar jag 16.30-09.30 och sen är jag ledig till på måndag. Och helt ärligt så tror jag inte att jag får jobba så mycket mer eftersom att jag går på rad nu och endast får jobba 15% utöver det jag redan jobbar, men då gäller det att vara hur många timmar som 15% är och det vet jag inte, men det borde inte vara så många timmar..

Aja, nu ska jag hoppa i duschen så att jag hinner med det jag ska hinna med.


Kommentarer
Postat av: Anette

Tack Lisa ,för att du tog fram bilderna och kom med dem. Jättebra !!!!

2009-06-10 @ 18:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0