Nu är ledigheten slut..

Jag ska jobba imorron och sen har jag dygnspass på lördag så nu är det slut på ledigheten. Idag har jag suttit ute i solen så nu är jag ganska röd, men det var skönt undertiden jag satt ute iallafall : ) Sen så var jag till Burträsk och hjälpte mammas fostersyster att flytta nån typ, så nu har jag fått en massa saker..

Förresten så har jag varit duktig idag, jag har cyklat runt Andersvattnet och det är en runda på 11 km så det kommer nog att kännas i rumpan imorron. Nu har jag då iallafall tänkt titta lite på grannfejden och sen ska jag sova för imorron ska jag jobba 07.30-16.30 och sen vet jag inte vad jag ska göra för Jonas ska på grillfest så jag ska nog ta det lugnt : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0