Nej nu blir jag tokig!

Först fick jag mig inte in på bloggen och när  jag väl fick mig in och hade skrivit jättemycket så försvann allt då jag skulle spara det och nu hände samma sak igen! MORR!!! Jag får fatta mig kort helt enkelt, bloggen kanske har infört en stoppgräns på 200 ord eller nåt.

Nu är jag iallafall i stan hos mamma, men mamma är inte hemma. Vi har fixat lite här och håller på att baka bullar. Sen så har vi köpt en present som vi har packat upp och ställt så att hon borde se den då hon kommer hem imorron.. Har kört den nya bilen idag och jag måste  säga att jag ÄLSKAR den, så himla skön att köra!

Tänkte att jag skulla ladda upp lite bilder, så jag får väl göra det. Förresten så har jag fått hund på hjärnan och kan för tillfället inte tänka på annat..


Har klippt mig lite, frisören tog "bara" 25 cm, men jag gillar det..
förresten, kan ni tänka er mitt krull på en hund? Jag tror att det skulle bli ganska fint : )



Hittade en bild på min lillebror, visst är han söt?
Men jag tror att han skulle passa bättre som hund faktiskt..
(men utan glasögon)



Åkte lite lastbil med Jonas och tyvärr så kan jag inte likna den vid en hund,
för en så stor hund vill jag verkligen inte ha..
Har umgåtts lite med min syster idag och jag har varit lite småknasig måste jag erkänna. Vi satt och lyssnade på rix fm och jag fick en galen ide och ringde in för att önska en låt och han svarade (men hann inte spela min låt som självklart var till Jonas innan programtiden var slut), men det var roligt ändå.

L: JA! Han svarade..
M: Han? Jag tyckte att det lät som en hon
L: Nae, för han hette ju nåt..

Vi har suttit och spelat UNO medan vi pratade om lite gamla minnen och så kom jag att tänka på den gången som jag, mathilda och mamma var och gick på kyrkogården och jag såg på en gravsten att det var en som hette Kuno, så här lät det sen.

Mathilda: Kuno? Det ska min framtida son heta..
Mamma: Hoppas bara att han inte stammar..

Nä, nu kommer snart Jonas till stan så jag ska göra klart här och sen fara för att plocka upp han och jag måste säga att det ska bli trevligt att hinna se han ett par timmar  : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0