Nä nu jävlar!

Nu är det action här i huset. Jonas snarkar så att huset skakar och jag städar köket så att alla bakterier sprängs sönder och aldrig mer vill komma in hos oss! Haha, jag var tvungen att ta en liten paus för att vila upp mig. Jag tvättar kläder, städar köket och lagar mat samtidigt för nu har jag ångan uppe och nu jävlar ska här fixas! Jag vill passa på att städa och tvätta nu när det inte är dövarmt ute så att man kan röra sig utan att svettas ihjäl.

Jonas retas med mig, han har hittat fler bilder på den där hunden som jag VERKLIGEN vill ha och sen så tittar han på hundar och ger gulliga kommentarer. Men en hund fick ett dåligt betyg, Jonas skrattade och sa " Hahaha, han ser ju ut som en bastuträskare" Jag tyckte att det var lite gulligt och slutade vara sur på han för att han retas, nu sover han sen länge så jag passar på att titta på hundarna själv : ) VILL HA!!!

Säger bara en sak. Sådan far sådan son!

Kommentarer
Postat av: n Dan

VARE ENT DU SOM VELLE HA SOL OCK VÄRME?

2009-06-25 @ 00:08:17
Postat av: Anette

Vad du är duktig ! Glöm inte bort att sova !!!

TACK, för de fina presenterna .

2009-06-25 @ 00:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0