Lastbil : )

Den här dagen har vairt lång.. Väldigt lång, men nu är den snart slut! Har hunnit vara på många ställen idag och jag har tillochmed hunnit skjutsa hem Pelle, träffat mamma, handlat, kört Kerstin och åkt lite lastbil med Jonas. Jonas ringde och frågade om jag ville följa med en liten stund och då sa jag JA, så då var det bara att pallra sig ut..

Mina ögon stänger sig hela tiden och jag tror att dom är fulla med grus för det blir bara svårare och svårare att hålla dom öppna. Morgondagen blir en ganska lång dag skulle jag kunna tro och jag längtar till på lördag då vi ska cykla (bara det inte regnar)..

Nä, nu orkar jag inte skriva mera. Måste vila min stackars hjärna ett tag..
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0