Jag säger bara en sak..

cykeln får vila några dagar nu.. Jag har ont i rumpan efter nån timmes cykling, jag vet inte hur mycket tid som vi satt på cykeln, men jag vet att hela rundan tog ca 4 timmar. Tror att vi kom fram till att hela rundan var 23 km : ) Sen så var vi i Norsjö igår, det var ju nån utställning på dagen och då brukar det bli cruising på kvällen, men igår var det så dåligt väder så bilarna hade nog farit hem då vi komme dit. Eller ja, vi hann ju se några bilar iallafall, men dom flesta var nog borta..

Idag när jag skulle hoppa i duschen och Jonas skulle gå ut så ropade han "Lisa, kom hit! Du vann ju!" så jag sprang ner och såg min vinst.. En t-shirt, en keps, en kortlek, en kapsylöppnare och en mugg : ) Jag vann iallafall nåt så jag blev överlycklig, men nyfiken.. vem vann cykeln?

Nu ska jag göra nåt, sova kanske vore en ide.. Jobb 07.30-16.30 imorron.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: n Dan

Du skrev ingenting om hur de gick i FIA-

2009-06-14 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0