Jag HATAR getingar!

Getingar är det absolut värsta som finns på sommaren, jag hatar dom! När jag öppnade dörren för att gå ut så kommer det en geting IN i huset så nu har jag äntligen lyckats ta död på den. Jag misslyckades med första mordförsöket och han blev nog ganska arg på mig så jag sprang och gömde mig i sovrummet för att hämta mod. Efter ett tag lämnade jag sovrummet och tog tag i en flaska med hårspray, jag var redo för strid... Efter några sprut med hårsprayen så hade jag segrat!

Jag vaknade först av att Dan ringde och sa att det var dax att stiga upp, jag sa "mmm" och fortsatte sova, tio minuter senare ringde Jonas och jag bad att få snooza till klockan elva.. Jag hann bara lägga åp och somna om så rigde det på hemtelefonen och då var det en jobbarkompis så då började vi prata jobb och sen var jag klarvaken, så jag har fatiskt varit uppe sen kvart i elva : )

Nu ska jag äntligen he mig ut i solen, bikinin är på och jag har laddat med en bok.



När jag har solat klar och Jonas hör av sig så ska jag göra nåt som jag inte har gjort på länge, jag ska nämligen köra Kerstin. Hon ska till Burträsk på gummiverkstan för en liten genomgång så att hon kanske klarar besiktningen nästa vecka. NU ska jag UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0