Hallåj!

Solen skiner och jag har kläder efter vädret. Har slängt på mig bikinin och ska lägga mig på gräsmattan ett tag och bara vara... Jobbar egentligen dygnspass idag, men det blev så att brukaren ville åka till sina släktingar så därför har jag nu "tillgänglig tid", jag är alltså redo att sticka på jobb om det är någon som behöver personal, men om ingen ringer så är jag ledig till ca 20.00 ikväll : ) Så är alltså läget och solen skiner som sagt så nu tror jag inte att jag vill sitta här nåt mer, vill ju hinna på mig lite sol om det nu blir åska som det tydligen stod på yr.no

Nä, nu ska jag än en gång väcka han som sover för att han som sover vill inte vakna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0