HAHA!

Jag spöar skiten ur Jonas i Fia med knuff! Jag har fört statistik över hur det har sett ut idag när vi har spelat och det ser bra ut för min del.. men sämre för vissa andra..

Lisa     Jonas
5            0

Jag är typ trött nu men ändå inte. Ska ju jobba kväll imorron så jag måste ju inte stiga upp före tuppen som vissa andra. Jonas ska upp klockan tre, men tyvärr orkar jag inte vara vaken tills han har farit på jobbet så jag ska försöka sparka på hann medans jag sover så att jag inte behöver vakna mer än nödvändigt. Oj, vad jag svammlar på, typsikt mig när jag är trött men ändå pigg. Tänkte att jag skulle passa på att kolla lite på kläder på internet, man behöver ju inte prova och så blir man så snål när man inser att det kostar att få det hemskickat, så det blir alltid så billigt i slutändan..

Glöm det jag skrev förut om att jag hade blivit så duktig på att inte kolla på blocket efter hundar.. Idag har jag kollat på "min" hund ungefär 7 gånger och jag blir bara mer och mer förälskad!

Nu ska jag återgå till sängläge.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0