Godnatt ?

Nu  har jag varit på travet och jag har inte vunnit många kronor ikväll. Det gick nog lite bakåt skulle man kunna säga,  men kul var det och  jag har träffat jättemånga bekanta. Många kusiner var där och partade lite, men jag höll mig lugn och var ganska less efftertyp 8 lopp, då  ville jag hem till min älskling : ) Så jag gick till mammas lägenhet och väntade på Jonas och sen så kom dom (han och David) och hämtade mig så for vi hem. Nu ligger jag i sängen och känner hur John jagar mig, snart har han mig i  ett stenhårt grepp och då är det bara att ge med sig och sova..

För några minuter sen så kom jag på att det var flera dagar sen jag kollade efter hundar på blocket, undrar om jag börjar tröttna på att tjata om en hund? Eller så kan det vara så att jag blir mindre sugen på en hund om jag kollar på annat intressant istället. Jag vill ha en hund men jag har insett att det är bäst att vänta ett tag innan vi skaffar en.

Nu ska jag vila lite, sen imorron har vi fullt upp. Mormor fyller år och Sigvard ville ha hjälp med att hitta nåt på internet och dessutom så var det  nåt mer som skulle göras som jag totalt har glömt bort, men jag kommer iallafall ihåg att jag har glömt bort det så det är ju bra : )


Hittade en lite rolig artikel på norran
"Stal husvagn med ägaren i"
Husvagnsägaren låg och sov i godan ro, men det tog ett abrupt slut när han upptäckte att någon kopplade vagnen till en bil och körde i väg. För tjuven blev det också en överraskning. När denne efter ett tag stannade och försökte bryta sig in i husvagnen blev han, enligt polisen, tydligen varse om att ägaren fanns inne i vagnen och valde då att fly därifrån.


Haha, man kollar väl först om det är nån i husvagnen innan man tar den? Eller är det bara jag som tycker att det verkar mest logiskt?

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0