Förlåt

Det blev ett väldigt sent inlägg idag, jag har inte orkat förrän nu. Idag har jag haft lika ont som igår och stundvis harr det varit värre, är det inte bättre imorron efter jobbet så måste jag nog kolla upp det.. Jobbar alltså 7.30-16.30 imorron, sen så är jag ledig onsdag och jobbar torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag (lördag och måndag är det bara mellan 6.30.9.30 så det är inte så farligt).

Idag när jag var inne och tjollrade på så hörde jag sirener och det var brandkåren som passerade med två bilar, tydligen så hade det varit en markbrand/skogsbrand inne i bygdeträskliden (ca 3 km härifrån), men det hade då gått bra så det är ju bra : )

Idag så var jag på konsum med Jonas mamma och köpte lite pålägg (köpte annat också men nu tänkte jag berätta om hamburgerköttet som jag köpte). När jag kom hem så såg jag att den hade bästföre datumet den 1/6, alltså idag så jag ringde till Anette och sa att jag behövde kvittot. När jag kom till konsum så sa jag att pålägget gick ut idag, vet ni vad hon sa?
"vill du lämna tillbaka det eller köpa det för halva priset?", självklart så vill jag ju betala för gammal mat, NOT!

Nu ska jag kolla lite på voffar och sen blir det sova för hela slanten!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0