En dag i stan..

..är nu över och jag är äntligen hemma igen, men bara för att byta kläder och torka svetten ur pannan innan vi ska iväg igen. Vi ska till Bursiljum och äta middag för att Anette fyller år idag, GRATTIS!

Jag hämtade mormor halv tio (eller 09.22, jag var tidig för första gången!) och när jag kom in så sa hon "Men, hur kom du hit? Jag har tittat på vägen men inte såg jag dig.." Jag sa att jag körde den vanliga vägen men att hon kanskke inte kände igen bilen för den var ny. När hon sen tittade ut så sa hon "Är det där en bil?" och sen la hon till "Hur har du tänkt att kärringen (hon) ska rymmas i den där.." Hon rymdes iallafall, det var tillochmed plats över : )

Nu ska jag fixa klart allt för nu ska vi snart fara. Får skriva mer senare. Grattis Anette!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0