Baka baka tigerkaka : )

Kommentarer av Dan och Anette 00.08 och 00.23 NU blir jag förvånad!

Hehe. nu har jag nästan gjort allt klart men innan jag går ch lägger mig så tänkte jag baka en tigerkaka så att Jonas har med sig nåt gofika när han ska fara och jobba. Han ska upp vid tre och då planerar jag att vara vaken så att jag hinner visa hur duktig jag har varit : ) Men det lär han nog se ändå, för det är ganska stor skillnad.

När man står och diskar mitt i natten så börjar hjärnan arbeta även om man inte vill det. Ikväll så har min hjärna funderat över en sak. Jo, Va säger man om någon säger "Gud så gott det här var" när man har bjudit på nåt? Säger man "Tack" eller "Ja, jag vet" eller kanske "Receptet är så lätt att det inte går att misslyckas.." Eller är man bara tyst och inväntar ett nytt samtalsämne? Vad säger man egentligen? DET är min stora fråga ikväll. Jag tycker nämligen att det låter fel och skrytsamt att säga Tack, men samtidigt om någon säger "Vilken snygg klänning du har" så känns det mer rätt att säga tack än nåt annat..

Haha, nu har även ni (inte du Dan) nåt att fundera över. Har ni (inte du Dan) nåt bra svar så kan ni (inte du Dan) skriva det till mig : )


Kommentarer
Postat av: n Dan

Du ska ent funder se myttji om nettren da ska du sova.

2009-06-25 @ 09:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0