Äntligen!

Nu ligger jag här och väntar, väntar väntar, väntar. Snart kommer min underbara älskade Jonas hem och det ska bli så trevligt att hinna se han innan jag glider in i sömnens värld. Efter dagen som har varit så börjar jag bli väldigt trött, men vi har hunnit med mycker idag jag och Anette.

För en liten stund sen då jag låg och såg på tv så trodde jag att jag skulle få en hjärtattack. Jag blev så fruktansvärt rädd och jag skrek rakt ut. Hörde hur det surrade till och helt plötsligt hade jag en geting på väg mot mig i sängen, jag skrek och gömde huvudet under täcket och då jag hörde att den bytte håll så sprang jag ut i hallen här uppe och hämtade en flaska med hårspray. Det funkade för efter en liten liten stund så var getingen död : ) jag tycker verklingen inte om getingar, det är nog min största fobi tror jag, tillochmed värre än spindlar : )


Nu ska jag springa ner och titta ut genom fönstret för att se när Jonas kommer hem, får helt enkelt skriva mer imorron om jag hinner innan jobbet.. sista dagen före 6 dagars ledighet och det känns skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0