Wish me luck!

Nu sitter jag här framför datorn och äter frukost, ska snart fara mot stan och den hemska besiktningen, det gäller alltså på liv och död. Klarar hon sig eller är detta slutet? Nä, nu ska jag sluta vara nervös och koncentrera mig på frukosten. När jag ringde till Kalle igår och frågade om han ville följa med så sa han att han inte hade varit på nån besiktning förut så att  han var nog inte till nån hjälp, då sa jag "Ja, men det är ju bättre med två som inte kan nåt än ingen alls".. Då skrattade han och sa att han ville följa. Sen imorse då klockan var halv nio så fick jag ett sms, av min lillebror! Han var alltså vaken före mig och lyssna nu.. Han hade vaknat, han hade inte vakat (om han ska upp tidigt brukar han inte gå och lägga sig). Jag blev jätteförvånad : )

Nu ska jag sluta skriva en massa strunt och ägna mig åt sånt som är viktigt, typ min kurrande mage.

Kommentarer
Postat av: anette och dan

GRATTIS ! Det gick ju bra med Kerstin.

I morgon blir det Surströmming,mmmmm så gott !!!

2009-07-30 @ 20:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0