Varför?

Varför tänker jag som bäst på kvällarna/nätterna, hinner jag inte tänka nog mycket dagtid eller? Hjärnan går ju på högvarv så fort solen går ner. Snart ska jag väcka Jonas, har fixat matlåda och diskat nästa allt som ska diskas, men jag har inte dammsugit nåt, vågar inte för att jag inte vill väcka Jonas (han sa att han inte vaknar, men man vet ju aldrig), han behöver sin sömn : ) Sista lediga dagen på ett tag nu, jobbar fredag em/kväll/natt/morgon och sen dygnspass söndag till måndag och sen så jobbar jag några dagar till veckan, men sen har jag två lediga helger : )

Jag har sagt till Jonas att jag ska stiga upp klockan åtta så att jag hinner köpa min telefon, städa lite och laga mat innan han kommer hem, för då kan det hända att vi ska til norsjö, jag har inte bestämt mig än, men det KAN bli så : )

Hehe, började tänka på att det var ett tag sen jag skrev här i bloggen att jag ville ha en hund, men ni kan vara lugna, jag vil fortfarande ha en hund lika mycket om inte mer, tänker på det typ tusen gånger per dag. Frågade mamma om jag fick låna Sita ett tag men hon sa nej för att hon tyckte att Sita skulle få vara på samma ställe så att hon kände sig trygg, jag sa Ok, men dagen efter så får peter låna Sita på obestämd tid.. Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt..


Dagens mormor:
Idag så frågade mormor om hon kunde betala med Ok kortet.
Det gick inte för vi var på Ica.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag tycker alltid de e lika jobbigt att höra dagens mormor....inte kul att hon börjar bli lost. Aja hoppas allt är bra Lisa!

KRAM

2009-07-09 @ 13:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0