Torsdag - tiden flyger iväg..

Dagens inlägg ska handla mest om gårdagen hade jag tänkt. Det var en lång och händelserik dag igår och när jag kom hem så orkade jag verkligen inte skriva i bloggen.

Igår när jag slutat  jobba så kom jag hem, duschade och sa hej till Jonas. Sen for jag till stan för att spela bingo med mormor - förlust för min del, men vinst för mormor.. Var in på telia och dom köpte tillbaks min telefon (fick ett presentkort) så jag blev jätteglad.Sen så gick jag lite på stan och sen så for jag upp till radion för att hälsa på, det var bara Pelle som var där för dom andra hade gått hem, så jag var där en liten stund och sen så for jag ner på stan igen. Hittade en jättesöt klänning som jag visste att Jonas skulle reagera på (kommer till hans reaktion lite senare). Träffade lite folk och sen for jag till mamma där jag fixade till mig lite och sen kom jag och lillebror Kalle på att vi skulle fara till Bergsbyn och äta glass, det gjorde vi  och det var gott : ) Sen så stack kalle med sina kompisar och jag skulle möta Emma på busstationen för att det var nån i hennes gäng som hade glömt leg. Sen så gick inte bilen att starta så jag och Jonas kom fram till att jag skulle vänta i stan till han slutade jobba och sen skulle han kolla vad som kunde vara fel. Jag hade parkerat på en parkering som kostar dygnet runt så jag la i lite pengar och gick ner till festivalområdet. Var där i typ tre timmar och gick upp för att lägga i pengar och DÅ fungerade bilen igen: ) Så då for jag till mamma en liten stund, hade lite ont i typ hela kroppen efter allt trängande hit och dit och typ klockan ett så for jag till volvo där Jonas var och då kunde han konstatera att allt var som det skulle med bilen

När jag mötte Jonas vid lastbilen så tittade han på mig och sa "Men vad har du på dig? Du ser  ju ut som mormor.."

Dagens bästa var nog mormor.
M: Men oj vad hos stirrade, ser jag så hemsk ut?
Jag: Du ser ju ut som den kärringen du är..
M: VA?! Ser jag ut som en känguru?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0