Tisdag - dygnspass, vi ses imorron

Nu har jag varit ute på promenad igen, blev bara en halvtimme, men det är ju bättre än ingenting alls.. Jobbar dygnspass idag, så imorronbitti kan jag inte ta min promenad tidigt utan jag måste vänta till typ tio-elva.. Jag känner mig nästan lite hurtig, men jag vet att det inte är så mycket att skryta med, men för mig som är ganska otränad  så känns det ganska bra, snart ska jag försöka hinna ta längre promenader.

Måste bara skriva att jag har världens underbaraste sambo, han får mig alltid att le : )

Jonas: Ska du inte kolla de där web...lounge.. sightsing...
Jag: Facebook?
Jonas: JA de va de jag menade.. eeeh, du kommer att skriva där här på bloggen snart va?

En sak hade han iallafall rätt i.. Nu ska jag hopa in i duschen sen är det typ brottom.
Hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0