Svettigt!

Nu är jag hemma från jobbet, men bara för att duscha säga hej till Jonas och sen fara mot stan. Ska nämligen vara bingokompis med min älskade mormor idag. Jag ska även fara förbi på telia för att kolla hur slutet i den här telefonhistorien blir, för den tycks äntligen lida mot sitt slut.

Sen ska jag hämta generatorn som förhoppningsvis ska passa på min bil och sen ska jag på radion och säga hej innan dom går på semester. Sen så har jag ledigt till på tisdag nästa vecka så det ska bli skönt med lite ledighet.

Igår så ringde det en från kommun och frågade om jag ville inskolas på ett nytt ställe, jag ska ja : ) Ska ringa den här personen och hoppas att han/hon vill ha mig där : )

Nu ska jag duscha. hejsålänge

Kommentarer
Postat av: Bea

Glömde att fråga i morse? Ni har väl norran? Såg att det var någon som nyöppnat i ske-hamn som hade en snygg lampa i form av en lotusblomma :) Men det kanske du har sett?

2009-07-01 @ 20:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0