Stolt ägare till en djurpark!

Igår var vi på stadsfesten och tittade på Tomas Ledin och Sahara Hotnights, och jag måste säga att jag tycker mer om Tomas Ledin nu än vad jag gjorde före jag såg han live. Vissa låtar var hur bra som helst och dom har fastnat i min skalle och jag kan inte skaka ut dom. Vi var liet på tivolit också och Jonas vann massa nallar så nu har vi typ en hel durpark : ) Det kan ju vara bra att ha om Vanja kommer hit nån mer gång.

Klockan var typ fyra då jag somnade igår och vid åtta så ringde dom och frågade om jag kunde jobba, men jag hänvisade dom till en annan och sen somnade jag om igen.

Ikväll så blir det nog en lugn kväll : )
Nu ska jag gå ut och titta på när Jonas tvättar bilen : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0