Sova kan man göra när man blir gammal..

..precis som Dan blev idag : ) Han blev iallafall ett år äldre, men dom säger ju att man slutar fylla vid 60 så jag får ju hoppas att det inte stämmer, annars blir du ju aldrig pensionär!

Idag har jag åkt lastbil med Jonas och jag har sovit mindre än två timmar natten som var. Nu ska jag snart sova och det behövs verkligen för jag ska ju jobba imorron..

Ringde och väckte Mathilda i går på dagen och första gången jag ringde så skulle hos stiga upp, men sen svarade hon inte på mina sms så jag ringde igen och då lät det typ såhär :

Jag: Är du vaken?
Mathilda: .............
Jag: Hallå? Är du vaken?
Mathilda: Är det bra nu, ja det är bra nu. Men det är några fasta nummer.
Jag: Fasta nummer?
Mathilda: Ja, men jag orkar inte förklara nu, men jag kan förklara via sms..
Jag: Va?

Skickade sms och fick ett tomt till svar och sen ringde jag igen och vi kunde konstatera att hon hade pratat i sömnen, HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0