Ojsan hoppsan

Jag har lite problem med att skriva blogg, jag finner inte orken och motivationen till att skriva, men nu tänkte jag göra ett litet försök : )

Jobbade igår, var jättetrött men det gick bra ändå. Sen så när jag slutade i morse så bakade jag kokostosca och sen så kom Emma på besök. Vi hade jättetrevligt och fikade och pratade ett bra tag. Sen så var Emma tvungen att fara på jobbet så vi bestämde att vi skulle hinna göra nåt mer innan hon flyger iväg på nya äventyr, kan hända att det blir bio på måndag men än vet vi inte..

Imorron ska jag göra lite nytta här hemma men jag ska ändå passa på att ta det lugnt, känner mig gammal i kroppen men ung i övrigt. Är ledig från jobbet till på fredag och jag har nog ganska mycket att göra fram tills dess.

Ligger och lyssnar på "öga för öga", en polissroman som är skriven av Alf Stavlund, det är hur bra dom helst. Jag kan inte sluta lyssna på det.

Jonas ligger och sover jag när jag tittar på han så kittlar det i magen. Jag är så lycklig och jag är så kär fortfarande. jag har verkligen hittat rätt! Världens finaste och underbaraste. Tack för att du finns min prins!


Nu ska jag fortsätta lyssna.
Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0