Mums!

Håller just nu på att laga middag : ) Det blir skinkgratäng och jag vet inte hur jag gör men den brukar bli god. Har varit på jobbet idag och det gick bra trots att jag har varit ledig i sex dagar. Nu så försöker jag få tag på chefens vikarie så att jag vet att han har pratat med den andra brukaren som jag kanske ska få börja jobba hos, men han är som chefen - helt omöjlig att få tag på..


Igår när Jonas låg och snarkade så tittade jag på tv, efter ca 40 minuter så vaknade han och sa:

Jonas: Vad han hänt?
Jag: ?
Jonas: Jag har varit borta, det vart bara svart.
Jag: Men du har ju sovit en stund
Jonas: Jo, jag vet men jag var helt borta typ.

Blir det så så är man nog ganska trött.
Nu verkar det som om maten börjar bli klar, för det luktar gott i hela huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0