Lyckad kväll : )

Ligger och kan inte sova, tittar lite på internet på olika böcker som jag vill läsa senare när dom blir lite billigare : ) Har även hittat lite andra saker som jag vill ha, men jag säger som vanligt  "drömma bör man, annars dör man.." hehe, Jonas har somnat men nyss var han visst vaken, jag tyckte att det lät så gulligt så jag måste verkligen skriva det här : )

Jonas: De ha visst jag å..
Jag: HAHAHA. Pratar du i sömnen?
Jonas: nä..
Jag: jo, det gjorde du visst.. Kommer du ihåg vad du sa?
Jonas: Ja, jag sa "De ha visst jag å", men jag glömde säga orden som jag tänkte säga före..

Hehe, han är nog världens sötaste.
Förresten, kanske ska berätta om kvällen lite. Det började med att vi for dit och alla var glada, men hungriga. Vi åt och skrattade och tjoade och sen så åt vi lite till och sen kom efterrätten fram : ) Sen så drack vi glögg och åt knäck och ja, vi hade bara allmänt trevligt. Sen så hade vi julklappsleken och det var hur kul som helst, alla (utom jag och Jonas typ) slogs om en tvål, hehe..

Någon: Sätt er där på kanten.
Elis: Tanten?



Kommentarer
Postat av: Lisette

Haha, han drömde alltså och sen prata HAHA!

2009-07-18 @ 04:35:48
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0