Lördag slut och jag likaså..

Nu ligger jag i sängen och avslutar dagen med ett par minuter på min älskade vän. Tänkte att han skulle få fixa till min rygg innan jag slänger ner han från sängen och blunar mina ögon för att få sova ett par timmar. Ska jobba dygnspass imorron/idag. Jag vet att jag får skylla mig själv att jag är vaken så här länge, men det var lika bra att jag var kvar på dansen så länge som jag var för jag hade ändå inte kunnat sova, var aldeles för uppretad och smågrinig - behövde helt enkelt vara nära Jonas ett tag : ) Han gör mig så glad igen, det går inte vara på dåligt humör när jag är med han.

Idag har jag:
Jobbat fram till 09.30
Varit i Karlsmyr på 50års kalas
hjälpt till med korvförsäljningen på dansen i Bursiljum (Det var JÄTTEKUL!)

Nu ska jag:
SOVA!

Nu har jag bara två minuter kvar på spikmattan så jag tänkte avsluta bloggen för ikväll. Nu är det bara 4 dagar kvar (om man räknar med att det är söndag idag).. Hoppas att jag räknade rätt, min mattehjärna sover sen många år tillbaka..
GOdnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0