Ledig till fredag

Det är inte bra att vara ledig så att man har tid att titta på tv, för jag tittar så sällan att när jag väl tittar så verkar alla program vara bra och det resulterar i att man tittar på tv i flera timmar. Klockan var 19.10 då Jonas somnade och sen dess har jag tittat på olika tv program, nu tittar jag på NCIS och det är väl typ en halvtimme kvar tills det är slut : ) Jag är fast!

Middagen blev jättegod och sen spelade vi fia och sen somnade Jonas.  Imorron vet jag inte vad jag ska göra med nåt blir det nog. Känner mig hungrig nu men jag orkar inte gå ner till köket.

Skriver mer imorron, nu har jag så ont i hela kroppen och ändå har jag legat på spikmattan i 30 minuter : )
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0