Lång dag slut..

Ligger och väntar på att grannfejden ska börja. Idag så vaknade jag ungefär tjugo över tio och sen så följde jag med Jonas i lastbilen, han hade haft lite problem så då ville jag följa med. Klockan var typ halv sex då vi komme hem. Har inte gjort så mycket idag och det blev ingen promenad. eller cykeltur, men jag har bestämt att jag ska upp tidigare imorron och så ska jag ta en promenad innan jobbet..

Idag när vi hade varit i husum så passerade vi Umeå och då skulle jag berätta för Jonas om nåt som Lennart hade sagt igår, och just precis då jag skulle komma till poängen så såg jag dom på bron. Han och hans fru bor i örebro men har en stuga i Ekträsk och jag tycker att det var lite roligt att vi träffade dom just då jag pratade om dom : )

Nu ska jag titta på tv och sen ska jag inte göra så mycket, blir nog sömn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0