Hon överlevde!

Kerstin klarade besiktningen utan problem, besiktningsmannen tyckte tillochmed att hon var fin under för sin ålder, så det är ju bra  : ) Nu har vi lagt ut en annons på blocket, men det dröjer väl ett par minuter innan den syns. Hoppas att det är många som hör av sig och att hon kommer till ett kärleksfullt hem (haha, man kan ju nästan tro att jag pratar om en hund!) 

Jag har jätteont i ryggen nu, det känns typ som om den ska gå av på flera ställen samtidigt. Jobb hela helgen, hoppas helgen går fort.

Nu ska jag sova, men först måste jag skriva dagen bästa kommentar..
"Just ja, måste ju skriva att du blir störd.." (Jonas sa det när han skrev Kerstins annons, hihi)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Kerstin, haha Så roligt. Du kan ju inte besikta min hund:P

2009-07-31 @ 17:56:01
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0