Gomorron!

Bara för att jag är vaken till sent på natten/morgonen så behöver det inte betyda att jag sover hela dagen. Klockan var halv sex när jag tittade på den sista gången, men jag vet att jag låg och snurrade en bra stund efter det. Nu är jag vaken, duschad, klädd och redo att bege mig in till staden för att köpa min mobiltelefon (hoppas bara att den finns inne, annars blir jag jätteledsen).

Hade en sån där natt då inte kroppen vill ligga på samma ställe längre än typ två minuter, jag snurrade och snurrade och snurrade, provade byta kuddar och jag la mig tillochmed på Jonas sida en liten stund för att försöka somna, men det gck inte. När jag väl somnade så låg jag på min "vanliga" sida, med min kudde och med ena benet uppdraget preces som jag brukar somna när jag inte kan somna. Kunde jag inte ha gjort så på en gång, eller fungerar det bara om man har snurrat ett visst antal varv? Ja, det är frågan utan svar.. 
 
Nä, nu ska jag inte tråka ut er med mina sovvanor, upp och hoppa allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0