Glad och pigg!

Godmorron allihopa! Jag är uppe och pigg för en gångs skull, jag har faktiskt gjort nåt som jag är väldigt förvånad över själv. Jag har nämligen stigit upp en timme tidigare än vad jag brukar och har precis kommit hem efter en liten promenad/jogging, 25 minuter snabb gång och 8 minuter löpning eller joggning (eller kalla det vad du vill). Nu sitter jag med en kopp kaffe och ska snart hoppa in i duschen. Ska bli skönt. Har inte blivit så många timmar sömn i natt, men det är väl inte så ovanligt när det gäller mig? hehe, nä nu ska jag hoppa in i duschen så att jag hinner till jobbet.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lisette

GAAAAH!!! Vad duktig du är... Jag måste också börja springa!

2009-07-20 @ 13:42:04
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0