Gäsp!

Jag låg kvar lite för länge i sängen, så nu hann jag bara med en 25 minuters promenad. Ska ju snart iväg på jobbet, men kände mig så bloggsugen idag : ) Jag har kommit fram till att det är bra att jag går upp tidigare före jobbet och promenerar för då blir jag så himla hungrig så då måste jag äta frukost. Jag har lite svårt för att äta när jag har nyvaknat, men om jag rör på mig så måste jag ju, för annars svälter jag ihjäl.

Jag satte ut en annons på blocket igår och under kvällen/natten så har jag fått två mail, men det enda dom frågade om var hur mycket jag kunde gå ner i pris. Får se under dagen hur många som mailar och hur många som struntar i att jag inte kan prata i telefon då jag jobbar.

Ne, nu blir det att slänga i sig kaffet och sen in i duschen, måste typ fara om 25 minuter.
Hejsålänge

http://www.blocket.se/vasterbotten/Toyota_Camry_NYBESIKTAD_22829902.htm?ca=2&w=1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0