Det har varit en bra dag idag : )

Jag somnade tillslut igår, men jag tror att klockan var typ 02.22 när jag tittade på den sista gången. Jag hade ställt larm klockan åtta, men det hade min kropp valt att inte bry sig om och jag vaknade 11.30 då mamma ringde och frågade om jag kunde hämta mormor på bingon. Jag sa ja och sen duschade jag och for dit. Väl där så köpte jag en bricka och det tog inte så lång tid innan första bingon kom och när jag hade fått första så rullade det bara på, men det var under spelet "lodet" som det lossnade på riktigt. En tant hade ropat bingo på första raden och jag hade bara fyra rutor kvar till full bricka. Mormor ropade bingo för två rader men det visade sig vara fel så dom fortsatte, Olof 67, BINGO för mig. Så skulle vi ha tre rader, N42 BINGO igen, fyra rader I17 BINGO och sen hade jag bara 9:an kvar och den kom den också, så jag fick bingo fyra gånger på fyra siffror. Snacka om tur, men det som var roligast var nog när utroparen sa "En vinnare, får 500 kr" : ) Det var tydligen så att om man får full bricka inom ett visst antal nummer så vinner man 500! Jag var jätteglad då jag gick därifrån. Mormor satt kvar en stund och hon vann en del hon också.

Gick och tittade på telefon på telia och nu har jag hittat den som jag vill ha (ska köpa den imorron). Det är en sån där telefon som man kan byta skal på och få den som man vill, jag tycker att telefonen verkar vara nåt för mig så jag längtar till imorron, men först ska jag vara duktig så ärr jag känner att jag verkligen förtjänar den : ) (hehe, har ju presentkort, men kan vara roligt att vara duktig också). Tänkte städa lite för det lät som om vi kanske möjligtvis kan få främmande imorron. Sen ska jag laga matlåda till Jonas, det blev ingen mat över och den mat vi hade i låda gav vi till Brons som har varit här på besök. Jag tyckte att han såg så mager ut att jag ville ge han en liten matbit : ) Peter hann bara köra en liten bit innan han skickade ett sms och sa att han hade redan börjat fisa så det skulle bli en lång resa.


Den här vill jag ha : )





Nu ska jag sätta igång, ses sen : )















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0