Bullbak!

Hihi, ikväll har jag bakat bullar. Gjorde några gifflar med äppelfyllning och några med vaniljkräm, dom blev jättegoda! Gjorde även vanliga bullar med kanel (och några med vaniljkräm för att jag skulle slippa slänga bort den..) Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta en cykeltur eler inte, jag käner mig inte så där hemskt jättesugen, men jag känner ändå att jag borde med tanke på alla bullar som slank ner.

Jag börjar känna mig lite trött och sliten nu, men jag är ju ledig imorron också så jag kan ju vila mig då. Jobbar fredag och sen är jag ledig tills måndag em : ) Imorron så ska mamma och lillebror para Sita (om det är "rätt" tid), jag har fortfarnande samma "sug" efter en hund och jag tycker nästan lite synd om Jonas som måste lyssna på allt mitt tjat, hihi.

Nä, nu är det slutpratat här ikväll, ska packa bullar och sen blir det diska några småsaker och sen blir det SOVA.

Kommentarer
Postat av: Anette

Vad duktig du är !!! Hoppas att vi får smaka.

2009-07-23 @ 00:06:53
Postat av: Maria

ja då blir det andra bullar ;)

Då kör vi stenhårt nästa vecka :) :)

2009-07-23 @ 05:53:40
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0